U heeft geen antwoord op uw vraag kunnen vinden?
Wij helpen u graag verder.

E-Mail Terugbellen

Het aanbod is te groot? Vraag het onze online verkoopadviseur

Naar de verkoopadviseur

De onderneming

Hoe kan ik u bereiken?

Wie zit achter Beamershop24.nl?

Waar kan ik de alg.voorwaarden vinden?

Waarom biedt u de producten zo voordelig aan?

Advies

Biedt Beamershop24 deskundig advies?

Logistiek / verzenden

Is een expreslevering of een aflevering op zaterdag mogelijk?

Hoe betrouwbaar is de aangegeven beschikbaarheid?

Wat gebeurt er als ik tijdens aflevering niet thuis ben?

Levert u ook aan afhaalpunten?

Biedt u een track & trace mogelijkheid?

Levert u ook naar het buitenland?

Door wie worden de bestellingen afgeleverd?

Wat gebeurt er bij transportschade?

Verstuurd u ook aan een ander afleveradres?

Is het mogelijk een tijdstip voor de levering te noemen?

Betaalwijze

Hoe kan ik de verwerking van mijn vooruitbetaling versnellen?

Ik heb een bestelling onder rembours geplaatst. Kan ik bei de chauffeur pinnen?

Waarom kan ik tijdens de bestelling niet kiezen voor de betaalwijze /"op rekening/"?

Wij zijn een onderneming uit België of Luxemburg. Kunnen wij een rekening zonder BTW ontvangen?

Hoe kunnen wij als openbare instantie of grote onderneming op rekening kopen?

Omruilen / teruggave / reclamatie

Heb ik een herroepingsrecht van 14 dagen?

Hoe maak ik als consument, in overeenstemming met met de definitie in de wet kopen op afstand, gebruik van mijn herroepingsrecht?

Hoe lang duurt de behandeling van mijn retourzending?

Krijg ik een vervangend apparaat indien een beamer defect is?

Wat moet ik doen bij een defect welke buiten de garantietermijn valt?


Afhalen

Is het mogelijk om de bestelling op te halen?

Hoe betaal ik bij ophalen?

Wat zijn de openingstijden voor het afhalen?

Waar kan ik de producten ophalen?